Regulamin Strony Internetowej
REGULAMIN STRONY INTERNETOWEJ
Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników z informacji publikowanych na Stronie Internetowej Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim zwanej dalej w skrócie Stroną.
- Użytkownik korzystając z informacji dostępnych na Stronie wyraża zgodę na postanowienia niniejszego regulaminu.
- Użytkownicy Strony są zobowiązani do przestrzegania prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polski, prawa obowiązującego w Zespole Szkół w Radzyniu Chełmińskim oraz zasad współżycia społecznego.
- Podmiotem publikującym informacje na Stronie jest Zespół Szkół w Radzyniu Chełmińskim zwany dalej Szkołą. Adres Strony Szkoły to: www.radzyn.edu.pl
- Administratorem Strony jest dyrektor Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim. Dyrektor może powołać inną osobę do pełnienia funkcji administratora.
- Administrator powołuje osoby uprawnione do edycji informacji na stronie zwane dalej Opiekunami Strony.
- Opiekun Strony jest odpowiedzialny za weryfikację merytoryczną udostępnianych informacji. Sposób ich prezentacji jest uzgadniany z Administratorem Strony.
- Treść publikowanych informacji na stronie internetowej może dotyczyć wyłącznie spraw związanych z działalnością Szkoły, uczniów, ich rodziców oraz grona pedagogicznego i innych jej pracowników.
- Na stronie nie są publikowane informacje:
- sprzeczne z prawem polskim i międzynarodowym,
- wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej lub wyznaniowej,
- zawierające treści pornograficzne, faszystowskie, wulgarne,
- propagujące używki lub przemoc,
- obrażające uczucia religijne,
- naruszające prawa innych osób,
- godzące w dobre imię Szkoły,
- zawierające przekazy reklamowe.
- W razie stwierdzenia zaistnienia na stronie informacji o charakterze niezgodnym z regulaminem Strony, użytkownicy powinni niezwłocznie powiadomić Administratora o tym fakcie.
§ 2 KORZYSTANIE Z TREŚCI STRONY.
- Korzystanie z informacji udostępnianych na łamach Strony jest bezpłatne.
- Część informacji może być udostępniana tylko użytkownikom zarejestrowanym i zalogowanym.
- Każdy Użytkownik zobowiązuje się do nie podejmowania działań mających na celu zakłócenie poprawnej pracy Strony lub uzyskania nie przysługujących mu praw dostępu.
- Administrator zastrzega sobie prawo wstrzymania lub zaprzestania świadczenia wybranych usług dostępnych na Stronie lub całej Strony. Użytkownikom nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
- Szkoła zastrzega sobie prawo do okresowego zawieszenia funkcjonowania konta bez wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie. Użytkownikowi nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu okresowego zawieszenia funkcjonowania konta albo jego zamknięcia.
§ 3 WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
- Szkoła dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia aktualności i odpowiedniej jakości materiałów i wiadomości prezentowanych na Stronie.
- Treści zawarte na Stronie są publikowane wyłącznie do celów informacyjnych i nie mogą być bez zgody Administratora wykorzystane do celów komercyjnych oraz włączane do innych opracowań takich jak np. dokumenty papierowe, blogi lub strony internetowe.
- Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie treści udostępnianych na Stronie przez jej Użytkowników.
- Szkoła dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia poprawnego działania Strony jednakże zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wadliwego funkcjonowania Strony.
- Strona internetowa Szkoły może zawierać łącza do innych stron internetowych. Witryny, do których prowadzą, mogą mieć własne regulaminy, z którymi należy się zapoznać podczas ich odwiedzania. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za treść takich witryn, produkty i usługi oferowane za ich pośrednictwem oraz inne ich wykorzystanie.
§ 4 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Każdy zarejestrowany Użytkownik, wyraża zgodę na przetwarzanie przez Szkołę swoich danych osobowych, udostępnianych w formularzu rejestracyjnym i innych usługach Strony w celach informacyjnych, dydaktycznych oraz usprawniających działanie Strony.
- Na zasadach przewidzianych przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Żądanie usunięcia danych pociąga za sobą likwidację konta lub uniemożliwienie korzystania z niektórych usług Strony.
§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie uwagi i zgłoszenia dotyczące naruszeń niniejszego regulaminu należy przesyłać na adres mailowy Szkoły.
- Szkoła zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.